f++f+ Muslimah Mujahidah Solehah: Aktiviti sempena cuti cny :3 (meowww)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 9 February 2013

Aktiviti sempena cuti cny :3 (meowww)

morning! rasanya dah lama dah kot :) saya x update blog erm cuti cny kalini bored and mendebarkan . Bored sebab umi, aby xbawa kita orang g vacation kat mana-mana tupun sebab umi, aby busy atur ofis baru kat selangor and sabah then mendebarkan sebab after cuti cny ni kitaorang ~ ada examanation for the first time form 4 dahlah saya amik kelas sceince hukhuk ~ terimalah hakikat :( (sayakan nak jadi doc hehe) k change topic! . Aktiviti saya sempena cuti adalah "bermuka buku"chat with friend and also hafaz kalamullah , bwat revision . Awal2 pagi lagi saya o9 and chat ngan someone (dya xsuruh mention nama dia hehe) then kitaorang discuss about meow-meow , meow-meow dia teramatlah comel nak tgok pic ? 
comelkan >.< ~ ada sekor yang agi comel , kawan saya cakap ni mak dia
mak dia ni time muda-muda comel but dah tua pun still comel juga hehe :3 ~
p/s : kawan saya punya kucing comel-comel but tuan empunya kucing ni lagiillah x comel hehe ~ xdalah semua ciptaan Allah comel :D ~ k everyone nikmatilah cuti korang k .. jaga iman
 kawan saya suruh upload kan gambar mak dia still dara XD ~ hehe comelkan ? timeni kucing dia still chubby , comey kan ? jarang taw ada kucing combine 3 colour lucky tuan dia dapat kucing camni :3 ~

No comments :

^^ Berikut semua Hasil kreativiti *Muslimah MUjahidah Solehah*