f++f+ Muslimah Mujahidah Solehah: Hati ini berbunga kembali
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 16 August 2014

Hati ini berbunga kembali

setelah sekian lama meninggalkan dunia blog membuatkan aku kaget dengan perubahan mendadak blog, dah banyak berubah tak macam dulu lagi dah ? Aku tinggalkan bukan sebab suka-suka tapi bersebab , okay aku x update , x jenguk blog , sebab aku lupa password  , second aku busy ngan triall yang membunuhku 
dahlah triall ni dibuat time-time syawal . x feel lah raya kalini :'( *muka-muka sepusen*
entry,kalini berbeza might be , because of hati berbunga kembali woahh :3 title ni buat suspen je kan ? haha 
>.< xdalah .. hati berbunga bukannya temui calon ke apa :) tapi alhamdulillah dapat bersua dengan sahabat baru 
 , alhamdulillah time Kelab Remaja Islam Putatan (KRIS) saya ditakdirkan untuk bersua dengan ikhwan dan akhwat yang ramai . 
So , start dari program tulah ukhuwwah ini terbina 
and untill now kami bersahabat baik , in sya ALLAH semoga ukhuwah yang terbina ni kekal hingga ke Jannah
mengenali , merindui , mereka semua kerana ALLAH 

No comments :

^^ Berikut semua Hasil kreativiti *Muslimah MUjahidah Solehah*